[Archlinuxgr] εγκατασταση πακετων χωρις ιντερνετ

Tasos Latsas tlatsas2000 at gmail.com
Tue Feb 15 13:49:43 EET 2011

On 02/15/2011 01:22 PM, Klearchos Angelos Gkountras wrote:
> επειδη κατι εγινε και δεν εχω ιντερνετ και θα ηθελα να βαλω πχ το gambas στο
> archlinux απο που μπορω να κατεβασω ενα πακετο και να το βαλω ...
Από εδώ: http://www.archlinux.org/packages/
επιλέγεις το πακέτο που θες και δεξιά έχει ένα
box "package actions", πάτα Download from Mirror

Το πρόβλημα είναι ότι πρέπει να βρεις και να κατεβάσεις όλα
τα dependencies του εκάστοτε πακέτου και έπειτα στο pc που θα κάνεις
εγκατάσταση πρέπει να περαστούν πρώτα τα πακέτα από τα οποία εξαρτάται
το πακέτο που πας να εγκαταστήσεις. Με 2 λόγια καλή τύχη..

> τωρα στην σχολη μου εχουν windows .... εε τι να κανω μπαινω απο αυτα
> λιγο facebook / gmail / twitter / identi.ca
> --ασχετως που εχουν το facebook και twitter κλειστα (https συνδεση)
> απλα θα ηθελα πχ μερικα πακετα να κατεβασω ή τον κωδικα απο το aur και
> να περασω στο
> archbox μου στο σπιτι
Από το Aur, αφού επιλέξεις το πακέτο που θες χρειάζεσαι:
* το .gz αρχείο από το link "Tarball" (είναι δίπλα στο Files και PKGBUILD)
* Τα sources του προγράμματος, μπορείς να τα βρεις κάτω από το "Sources"
(οτιδήποτε δεν είναι web link θα περιέχεται μέσα στο .gz)
* πιθανά dependencies που σου λείπουν

--
Tasos Latsas

GPG   : 0x219810C9 / B487 351A 6EEC B7C3 E78E  F4D9 7217 5B4B 2198 10C9
Jabber: tlatsas at jabber.org
www   : http://ttys.homelinux.net