[Archlinuxgr] γενικα το arch ειναι ασταθες ?

firewalker firew4lker at gmail.com
Sun Feb 13 15:46:22 EET 2011

Δεν σημαίνει πως το σύστημα σου θα κρεμάει συνεχώς, ούτε unstable με
την μορφή του Debian Unstable.

Θα μπορούσε να υπάρχει ένα εργαλείο που να κάνει build πακέτα και να
ελέγχει αυτόματα αν κάποιο
πακέτο είναι σπασμένο κλπ, ή έστω ένα εργαλείο σαν το revdep-rebuild
που ελέγχει το linking consistency
ενός συστήματος.

Ουσιαστικά στο Arch δεν υπάρχουν δοκιμές. Αν upstream υπάρχει νέα
έκδοση θα την περάσουν. άσχετα με το
τι σπάει.

Τρανό παράδειγμα το KDE 4.