[Archlinuxgr] archlinux gr (was openfest 2011)

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Sat Feb 5 17:45:57 EET 2011

ένα share google doc είναι καλύτερο για να καταγραφούν κάπου μαζικά οι
ιδέες και να μπορούμε εύκολα.

Ναι το workshop είναι κάτι σαν εργαστήριο - αλλά μην περιμένετε να
δείτε "μαθητές" με υπολογιστές. Μπορεί απλά να έρθουν να δουν τι
κάνουμε.

Τα πράγματα θα είναι χαλαρά - προτείνω και παρουσίαση & workshop.
Κι επειδή κι εκεί έχω τα μέσα (ναι ναι ξέρω - είμαι λαμόγιο) για τις
ημερομηνίες να μην ανησυχείτε. Αρκεί όμως να κάνουμε κάτι σοβαρό κι
ωραίο.

Η εγκατάσταση arch + παραμετροποίηση είναι χρονοβόρο ...
καλό θα είναι να έχουμε μερικά (υπολογιστές μας ?) ήδη στημένα για να δείξουμε.
Νομίζω ότι καλύπτουμε όλη την γκάμα.

Προτείνω στην παρουσίαση να "συνεχίσουμε" αυτή από athens digital
week. Έχουμε μια βάση και μία αρχή και θα έχουμε χρόνο να μιλήσουμε
όλοι (όσοι ενδιαφέρονται για πάλκο) και να δείξουμε κάποια βιντεάκια ή
screenshots από τις βασικές λειτουργίες.

Ένα workshop θα πρέπει να έχει να καλύψει μία ώρα. Ο κόσμος ΔΕΝ θέλει
να χάνει τον χρόνο του, οπότε ας μην τον κουράσουμε κι εμείς με
εγκατάσταση !
Αλλά ότι πει η πλειοψηφία.

--
Evaggelos Balaskas