[Archlinuxgr] Κείμενο για το πρώτο τεύχος του περιοδικού

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Fri Dec 3 22:09:34 EET 2010

Καλησπέρα,

έχω κάνει κάποιες αλλαγές (αλλού πολύ, αλλού λίγο) στο κείμενο
κι έστειλα ήδη το 1ο draft για να δούμε εάν είμαστε σε καλό δρόμο ή όχι.

Ο σκοπός μου είναι να είναι πιο συγκεκριμένο και λιτό.
Εάν το format είναι το σωστό κι έχουμε χώρο, συμπληρώνουμε.

Δεν γνωρίζω τι μέλι γενέσθαι με αυτό το ζήτημα. Γι αυτό θα ζητήσω να
μην δημοσιεύονται στην λίστα κείμενα.
Φυσικά κι όποιος θέλει access στο έγγραφο, επικοινωνεί μαζί μου προσωπικά.

Οπότε ... βλέπουμε τις επόμενες μέρες πως θα πάει.

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education