[Archlinuxgr] Linux magaz

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Wed Nov 24 09:08:58 EET 2010

Ναι, η λογική είναι ότι θα είναι μία στήλη για το archlinux,
το archlinux.gr & to archlinux.org

έχουμε τρεις κύριες πηγές:

http://www.archlinux.org/static/magazine/
http://rollingrelease.com/
http://planet.archlinux.org/

μα φυσικά κι ότι άλλο θέλουμε εμείς.
Μπορούμε να συμπεριλάβουμε και νέα από το
Arch-Linux-Greece Repos

Γενικά σε μία Α4 μπορούν να χωρέσουν πάρα μα πάρα πολλά θέματα.
Μπορούμε να βάλουμε tips & tricks αλλά δεν νομίζω ότι χωράει ένα
ολόκληρο how to.

Φυσικά σε κάθε τεύχος εμείς θα έχουμε τις προτάσεις μας και θα δούμε
τι λέει η σύνταξη του περιοδικού. Είναι δουλειά που κι εγώ ΔΕΝ έχω
ιδέα ... πως γίνεται, οπότε όπως καταλαβαίνεται θα πρέπει να είναι
ομαδική δουλειά από όλους μας.

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education