[Archlinuxgr] Linux magaz

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Sun Nov 21 22:48:55 EET 2010

Δημιουργείται ένα νέο περιοδικό για linux από/με έλληνες αρθρογράφους.
Θα είναι κάθε δίμηνο και ο σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα καθαρά
αμιγώς ελληνικό περιοδικό που θα κοστίζει λιγότερο από 8ευρώ (βλ.
linux format) και δεν θα περιέχει μεταφράσεις ξένων άρθρων.

Με ρώτησαν εάν υπάρχει ενδιαφέρον για κάποια μόνιμη στήλη της
κοινότητας. Εάν αναλάβουμε κάτι τέτοιο, θα πρέπει να υπάρχει
τουλάχιστον μία σελίδα (μπορούμε και δύο) με τα νέα της
κοινότητας/διανομής.

Θα πρέπει να πάρουμε την ευθύνη να γράφουμε σε κάθε έκδοση γιατί θα
δεσμευτούμε για την σελίδα που θα μας παραχωρήσουν. Θα είναι κείμενο
κι ίσως εάν θέλουμε μία εικόνα. Η εικόνα θα μπορούσε να είναι π.χ. ένα
desktop screenshot από έλληνες archers ή ότι άλλο θέλουμε.

Προσωπικά θα συμμετέχω στο περιοδικό με την συγγραφή mini how to (με
λίγα λόγια ότι κάνω στο wiki μου, αλλά λίγο πιο επίσημα), αλλά δεν θα
έχω την δυνατότητα να γράφω και μία extra στήλη για το archlinux. Εάν
υπάρχει όμως ενδιαφέρον και βρίσκονται κείμενα από την κοινότητά μας
τότε με μεγάλη μου χαρά να αναλάβω την διαμεσολάβηση.

Από την πλευρά του περιοδικού θα "δεσμευτώ" εγώ για αυτό, θεωρώ λοιπόν
ότι εάν πάρουμε μία απόφαση και καταλήξουμε σε κάτι τέτοιο, στο μέλλον
δεν θα με "κρεμάσετε", αλλά θα με υποστηρίξετε ώστε να τηρηθεί η
δέσμευσή μας για την στήλη (αναφέρομαι στο υλικό). Σε καμία περίπτωση
ΔΕΝ θα κοινοποιηθώ κείμενο ή κάτι τέτοιο, απλά θα δεσμευτώ προς το
περιοδικό για την ύπαρξη της μόνιμης στήλης.

Μερικές διευκρινήσεις:
α. Σε καμία περίπτωση φυσικά ΔΕΝ είναι απαραίτητο να δεχθούμε.
β. Όπως καταλαβαίνεται θα μπορούσα πολύ απλά να πω ότι ΝΑΙ θα το γράφω
εγώ, αλλά θεωρώ πολύ καλύτερη την συμμετοχή όλων κι όχι την προσωπική
μου προβολή (έτσι κι αλλιώς θα έχω κείμενο στο περιοδικό). Απλά η
πρότασή έγινε προσωπικά σε εμένα κι εγώ την φέρνω στην κοινότητα.
Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο.

Τέλος να κάνω μία παρατήρηση: η λίστα και γενικά τα νέα στο site έχουν
πραγματικά λιγοστέψει. Ελπίζω όχι από ενδιαφέρον. Δεν μπαίνω στο irc
συχνά, ελπίζω εκεί τα πράγματα να είναι καλύτερα. Συμμετοχή
χρειαζόμαστε, ενδιαφέρον και λίγο ελάχιστο χρόνο.

Τέλος εάν κάποιος θέλει κάτι να μου σε προσωπικό επίπεδο (π.χ. να με
βρίσει ή κάτι άλλο) μην διστάσει να χρησιμοποιήσει το προσωπικό μου
email.

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education