[Archlinuxgr] Fwd: Athens Digital Week 2010

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Mon Oct 11 10:34:53 EEST 2010

Φέτος το Athens Digital Week 2010 ήταν κατά την γνώμη μου, αρκετά
ανοργάνωτο με λιγότερο κόσμο και λιγότερο ενδιαφέρον από οποιαδήποτε
άλλη χρονιά. Εάν και δεν είχα την δυνατότητα να παρευρεθώ και τις
τέσσερις μέρες, το σαββατοκύριακο και πιο συγκεκριμένα στο opensource
κομμάτι παρατήρησα τα εξής:

Μόνο δύο σύλλογοι στο χώρο: hellug & fedora. Μία ομάδα (δύο ατόμων)
από το ellak και μία ομάδα από το ΤΕΕ. Αυτοί τελικά έμειναν μόνο στην
ελλάδα να "προωθούν" το ελεύθερο λογισμικό και το linux ? Που είναι οι
υπόλοιποι σύλλογοι ?

Αυτή την στιγμή υπάρχουν καμιά εικοσαριά opensource/linux σύλλογοι και
δεν είδα κανέναν εκπρόσωπο! Κάποτε υπήρχε μόνο ο hellug και όλοι μας
κατά καιρούς τους "αποθαρρύναμε" για τις ενέργειές τους. Πλέον
υπάρχουν τόσοι - αλλά κατά την δική μου προσωπική γνώμη οι
περισσότεροι είναι μόνο "φούμαρα". Εάν κάποιος παρεξηγηθεί (μιας και η
λίστα είναι δημόσια), ας το αποδείξει με την παρουσίαση του σε διάφορα
events.

Πραγματικά εάν θέλουμε εμείς (archlinux.gr) να κάνουμε κάτι πιο σοβαρό
από τους άλλους νομίζω πρέπει να ακολουθήσουμε διαφορετικό μονοπάτι.

Τώρα στα δικά μας, το περίφημο distro panel/war είναι αρκετά καλό. Η
παρουσία των archers ήταν παραπάνω από καταπληκτική. Μάλιστα σε μία
on-the-spot μέτρηση βρέθηκαν 8-9 άτομα, γεγονός που με εντυπωσίασε
θετικά.

Οι ερωτήσεις - εάν και οι περισσότερες για fedora Vs debian Vs ubuntu
- νομίζω ήταν καλές ή τουλάχιστον σε καλό ρυθμό/επίπεδο. Ελπίζω η δική
μου παρουσία να ήταν η πρέπον (θα ήθελα την βοήθειά σας για τυχόν
λάθη). Ο gtklocker έκλεψε την παράσταση (κι ας μην ήθελε) γιατί έβαλα
τα γυαλιά με τις απόψεις του και τις γνώσεις του (παρότι το νεαρό της
ηλικίας του).

Σε γενικές γραμμές το δίωρο του distro panel ήταν εξαιρετικό και
γέμισαν όλες οι θέσεις ! είχαμε κόσμο όρθιο που χρησιμοποιεί linux και
ήξερε γιατί μιλάγαμε. Πιστεύω ότι "κερδίσαμε" κόσμο στο archlinux.gr
(Να δούμε τα στατιστικά μήπως έχουν ανέβει από χθες!) και λύσαμε
κάποιες απορίες.

Οι "ένοχοι" έχετε πρόσβαση και σε ένα κείμενο που ξεκινήσαμε κι
ολοκλήρωσε ο gtklocker. Σκοπός μας είναι αυτό το online document να
"χτιστεί" με στοιχεία που θα πρέπει να γνωρίζει ο εκάστοτε
"ομιλητής/παρουσιαστείς" για να τα διαθέτει στον κόσμο. Ίσως να
"χτιστεί" και μια μίνι παρουσίαση (όπως αυτή που έκανα εγώ στο 5λεπτο
που είχα στην διάθεσή μου).

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education