[Archlinuxgr] Fwd: Athens Digital Week 2010

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Thu Oct 7 23:53:01 EEST 2010

nope,

εγώ πάντως ετοιμάζω κάτι αυτή την στιγμή, κι έχω μια σελίδα σημειώσεις
από την προηγούμενη φορά που συναντηθήκαμε στα εξάρχεια.

Στο πρόγραμμα, έχει μπει το δικό μου όνομα!

Οπότε λέω ... εάν δεν έχετε πρόβλημα, να "ξεκινήσω" εγώ ! κι ίσως να
μπορεί να συμμετέχει κι άλλος ένας (?). Ο λόγος που ζήτησα να βρεθούμε
το Σάββατο ήταν ακριβώς αυτός. Να κάνουμε review το υλικό που έχω κι
εάν ΔΕΝ ικανοποιώ το κοινό, να βρεθεί άλλος εθελοντής!!!

Επίσης τυγχάνει να έχω φιλικές σχέσεις με τους υπόλοιπους συνομιλητές στο πάνελ,
θεωρώ λοιπόν ότι ΔΕΝ θα έχουμε αντιπαλότητες !

Μας έχει δοθεί ένα δεκάλεπτο για μία μίνι παρουσίαση, πριν την κουβέντα μας
και φτιάχνω κάποια slides αυτή την στιγμή.

Πάντως εάν κάνω λάθος - θα υπάρχει και η δυνατότητα παρέμβασης από το κοινό!

--
Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.