[Archlinuxgr] Fwd: Athens Digital Week 2010

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Wed Oct 6 16:31:51 EEST 2010

To ADW ξεκινά αύριο !

http://www.athensdigitalweek.org/sites/default/files/ADW2010_PROGRAMMA_2C_low.pdf

δείτε το πρόγραμμα και βρείτε σε ποιες παρουσιάσεις θέλετε να πάτε.

Έχει μερικές πολύ ενδιαφέρον, μα δεν είναι μόνο οι ομιλίες.
Έχει αρκετά πράγματα να δει κανείς (πέρσι είχε και πολύ ωραία robot!)

Σάββατο στις 19.00 "τραγουδάει" ο  maddog !
Για όποιον δεν τον έχει γνωρίζει - αξίζει να τον δεις από κοντά (έτσι
για την εμπειρία) ή ακόμα καλύτερα να βγάλεις και καμιά φωτογραφία !

Όσοι έρθετε, μιλήστε με τον κόσμο, γνωριστείτε μαζί τους.
Θα προσπαθήσω να είμαι αναγνωρίσιμος !

Κυριακή ΔΕΝ θα μπορώ να έρθω νωρίτερα, γιατί έχω κάποια υποχρέωση, δλδ
με λίγα λόγια θα έρθω τελευταία στιγμή για να προλάβω (έχω κι εγώ μια
ομιλία στις 16.00!)

Σκεφτόμουν το Σάββατο κατά τις 16.00 να συναντηθούμε στο ADW για μια
μίνι άτυπη συνάντηση γνωριμίας και ένα γρήγορο review για την Κυριακή
(distro panel).

Για όσους ενδιαφέρονται, το Σάββατο θα βρίσκομαι στο μπουθ της Fedora
στις 16.00 και θα ξεκινήσω προς το κυλικείο (έχει τραπεζάκια) κι
εύχομαι να έχει καλό καιρό για να γνωριστούμε (όσοι δεν γνωριζόμαστε)
και να τα πούμε από κοντά.

Από ότι κατάλαβα με τα μπλουζάκια ΔΕΝ έγινε τίποτα, δεν πειράζει, έχω
ζητήσει από φίλο να μου φτιάξει ένα - για να δούμε εάν θα προλάβω.

Τέλος .... θέλω να σας "προσκαλέσω" και στο εξής:
http://hackfest.gr/2010/10/06/hackfest0-booting-up-17-10-2010/

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education