[Archlinuxgr] Fwd: Athens Digital Week 2010

gtklocker at archlinux.gr gtklocker at archlinux.gr
Mon Oct 4 23:53:35 EEST 2010

Λοιπόν καλά μου ταγάρια!

Έστειλα μήνυμα σε κόσμο στο adslgr μιας και υπάρχει μεγάλη κοινότητα
εκεί (και άνθρωποι που θα ήθελα να δω).

Από'κει και πέρα, το πρόγραμμα λεει ότι το απόγευμα, 17:00-19:00 θα
έχουμε distro war! Φερ'τε πανοπλίες, ασπίδες, τσεκούρια, μαχαίρια,
νεροπίστολα, πύραυλους!

Εγώ, αν ο Βαγγέλης συμφωνεί μπόρώ να πάρω όποια θέση θέλετε, αρκεί να
το θέλετε (χμ χμ, και να γίνεται επειδή είμαι λίγο μικρός και
ανηλικος!). Φαντάζομαι ότι μονάχα με βάση την απλότητα και τις
λειτουργίες που αυτη απλόχερα μας δινει, και μας λύνει τα χέρια, αντί
για υπέρβαρα PMs που πρέπει να διαβάσεις 50 βίβλους για να τα
ψιλομάθεις, μπορούμε να βγάλουμε το Arch ασπροπρόσωπο!

Λοιπόν ταγάρια μου, όλοι την Κυριακή 5-7 είπαμε, έτσι; Μη μας ξεχάσετε! :D