[Archlinuxgr] Ενημερωση

info at archlinux.gr info at archlinux.gr
Fri Sep 24 18:16:27 EEST 2010

Καταρχην, Καλο Χειμωνα να εχουμε οπως και μια καλη παρουσια του Arch στις
εκδηλωσεις που ερχονται.

Λογω καποιων σοβαρων προβληματων υγειας, δυστυχως δεν μπορω να ακολουθησω
αλλο την κοινοτητα μας.

Δεν προκειται ομως να αλλαξει τιποτα - θα κρατησω τον χωρο μου στον hoster
μου - οποτε και το archlinux.gr και η gallery του , οπως και ο mail server
(τα mail της μορφης @archlinux.gr) θα συνεχισουν να λειτουργουν κανονικα.
Δεν μπορω ομως να κρατησω το administration του site, οποτε και το
παρεδωσα στον gtklocker για οσο διαστημα θελει να ασχοληθει. Οταν και αν
δεν θα το θελει αλλο, με ειδοποιει και κανονιζω να το παρει οποιος αλλος
απο τα μελη μας το επιθυμει.

Εχω μιλησει και με τον hellug για την mailing list μας - μου ξεκαθαρισαν
(και τους ευχαριστω) οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα, και θα συνεχισει να
λειτουργει κανονικα.

Αφηνω και το socialization - με εντολη ιατρου απο δω και περα θα κανω
"επαφες" και "γνωριμιες" μονο με τον παραδοσιακο τροπο και οχι με δεκαδες
ωρες καθισιου και ατελειωτων τσιγαρων μπροστα απο το αγαπημενο μου pc...
δεν θα χαθουμε παντως, θα ερχομαι στις εκδηλωσεις του FLOSS και θα ειναι
χαρα μου να τα λεμε απο κοντα.

Οσον αφορα το arch μας - βλεπω οτι υπαρχει θεληση και "σπρωξιμο" απο πολλα
μελη - και ο ebal και ο saulot και ο caret και ο markelos και ο tzervo και
ο gtklocker και ο spyros και τοσοι αλλοι που κακως ξεχναω - προσπαθουν να
"δειξουν" την κοινοτητα μας προς τα εξω και να διαδωσουν το μηνυμα οτι το
arch ειναι μια πολυ καλη επιλογη για ολους. Πλαισιωστε την προσπαθεια
αυτη, το αποτελεσμα εκτος που θα σας ικανοποιησει θα ειναι και ενα κερδος
στο χαρτη της πληροφορικης της χωρας μας.

Για οτιδηποτε χρειαστειτε θα "ακουω" στο me (at) herco (dot) org

Ευχομαι καλη συνεχεια και ειλικρινα σας ευχαριστω πολυ ολους

Ηρακλης Κορωναιος