[Archlinuxgr] μπλουζάκια adw

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Wed Sep 22 19:01:17 EEST 2010

Θα ήταν σούπερ ιδανικό στο Athens Digital Week,
να έχουμε τα μπλουζάκια και να τα φοράμε.

Επειδή μέχρι αρχές Οκτωβρη θα λείπω εκτός ελλάδος, μπορεί κάποιος να
το αναλάβει;
Αυτός που θα το αναλάβει ας έχει στο μυαλό του τα εξής:

α. μεγέθη - χρώμα - logo - τιμες (τα έχουμε πει πάνω κάτω ήδη)
β. Θα αναλάβει το "χρηματικό" και θα τα φέρει στην έκθεση.
γ. Ο καθένας από τους υπόλοιπους θα αναλάβει την υποχρέωση να πληρώσει
για το κάθε μπλουζάκι - ακόμα κι εάν γίνει κάποιο λάθος (πιθανά στα
νούμερα - καμιά φορά το large μοιάζει είτε με medium - είτε με xl)

Θα βγάλουμε κι άλλα μπλουζάκια στο μέλλον - και σε καμία περίπτωση ΔΕΝ
θα εκθέσουμε τον άνθρωπο που το ανέλαβε (είναι π.χ. λάθος το
logo/βλακεία το χρώμα κ.λ.π.-κ.λ.π.).

Επίσης θα ήταν εξαιρετικό να τυπωθούμε μερικά flyers (όχι α4 ή κάτι
άλλο) με τα εξής:
α. Να αναφέρεται το site,
β. να φαίνεται ξεκάθαρα το logo
γ. short description στα ελληνικά - τι είναι το archlinux

Και θα τα μοιράζουμε σε πάγκους κι ανθρώπους. ΔΕΝ πάμε για διαφήμιση ή
κάτι άλλο.

Η συμμετοχή μας είναι επιβεβαιωμένη για το distro panel/war
κι όταν γυρίζω ελλάδα - να τα πούμε λίγο καλύτερα κι επί τούτου.
Έχω δώσει τα στοιχεία μου, αλλά εάν ενδιαφέρεται κάποιος, με χαρά μου
να μπει στην θέση μου.

Εγώ έχω την προηγούμενη παρουσίαση με τίτλο:
How to Contribute to Open Source Projects or to Communities,
οπότε θα έχω ήδη τα 15λεπτά δημοσιότητας που μου ανήκουν

Εκείνη την μέρα το μεσημέρι θα είμαι σε γάμο ... οπότε το πρωί ΔΕΝ θα
είμαι διαθέσιμος για διάφορες activities, αλλά την προηγούμενη μέρα θα
είμαι στην έκθεση - και θα προετοιμάζομαι για την κυριακή

Πλζ - επειδή πιθανά να μην διαβάζω emails για τουλάχιστον μία βδομάδα,
κανονίστε το για τα μπλουζάκια/flyers κ.λ.π.

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr.
Informatics Engineer Technological Education