[Archlinuxgr] [Παραγγείλτε ελεύθερα] Μπλουζάκια

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Sun Jul 11 14:10:32 EEST 2010

προσωπικά θα ντρεπόμουν να παραγγείλω κάτι μικρότερο από large:

http://www.globalnerdy.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/08/linux_symposium_t-shirt_sizes.jpg

Ποσότητα : 1
Χρώμα    : Λευκό
Μέγεθος  : Large

Αλλά ας τα δει πρώτα κάποιος τα μπλουζάκια, εάν το large είναι στενή
γραμμή τότε θέλω το XL !!!