[Archlinuxgr] Συνάντηση foss κοινοτήτων Αθήνας

Axilleas P markeleas at gmail.com
Sun Jul 11 12:27:54 EEST 2010

   - Δεν ξέρω αν το έχετε υπ' όψιν σας, αλλά ορίστηκε ημερομηνία
   συνάντησης  foss κοινοτήτων Αθήνας την Πέμπτη 15 Ιουλίου, ώρα 7 το
   απόγευμα. http://foss.uoa.gr/gr/display.php?msg_id=24
   - Επίσης για μπλουζάκια υπάρχουν διάφορα είδη εκτύπωσης. Βινύλιο,
   μεταξοτυπία, ψηφιακή εκτύπωση, θερμο-κατι, κλπ. Λέω να κατέβω από βδομάδα να
   γυρίσω τα μαγαζιά. να μάθω και τιμές. Απλά να ξέρω πόσα άτομα τελικά
   ενδιαφέρονται, ώστε να κοιτάξουμε για καλύτερη τιμή.