[Archlinuxgr] Η Συναντηση

Theodoros Sinodinos tsynodinos at nevo.gr
Fri Jun 25 08:14:03 EEST 2010

Καλημέρα,

Εγώ θα πρότεινα να βρούμε ένα μέρος που να έχει μέσα μαζικής μεταφοράς και
χώρο για να παρκάρουν όσοι έρθουν με αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα μπορούμε
να δούμε από τι περιοχές είμαστε ο καθένας και αν περνάει κανείς από κάποιον
και είναι με αυτοκίνητο (και αν θέλει βέβαια) να τον πάρει μαζί. Όσο για την
μέρα εγώ ακόμα δεν μπορώ να πω γιατί δεν έχω δει το πρόγραμμα για τον
επόμενο μήνα ακόμα (θα βγει το άτιμο σε 9 ώρες).