[Archlinuxgr] Η Συναντηση

Ηρακλής Κορωναίος info at archlinux.gr
Thu Jun 24 14:48:25 EEST 2010

Εχουμε αφησει αχρησιμοποιητη τη λιστα εδω και καιρο. Εχω φυσικα το
μεγαλυτερο μερος της ευθυνης - αλλα εχουν κατσει πολλα πραγματα στραβα
τελευταια και δεν μπορεσα να ανταποκριθω.

Κρινω οτι πρεπει να οργανωσουμε - και συντομα - μια συναντηση (καφε,
μπυρα κλπ) στην οποια εκτος του οτι θα βρεθουμε (επιτελους) θα
κουβεντιασουμε μια και καλη καποια θεματα σχετικα με την Κοινοτητα.

Ο Κωστης (gtklocker) εστειλε το παρακατω μηνυμα και προτεινει και
ημερομηνια. Ριξτε μια ματια και ας προσπαθησουμε οσο γινεται πιο συντομα
να καταληξουμε καπου.

On Mon, 2010-06-21 at 02:00 +0300, Kostis Karantias wrote:
> Το καλοκαίρι (κακά τα ψέμματα) ήρθε, οπότε θα ήταν καλό να κάνουμε μια
> συνάντηση τα μέλη της ελληνικής κοινότητας. Τι λέτε;
>
> Μιας και είναι λίγο αργά για το επόμενο Σάββατο, *σχεδόν* αποφασίστηκε
> η συνάντηση να γίνει την 3η Ιουλίου. Βεβαίως και μπορεί αυτό να
> αλλαξει, ανάλογα με τις προτιμήσεις της *πλειοψηφίας*.
>
> Πρέπει ωστόσο να αποφασίσουμε για ώρα και μέρος, οπότε αν έχετε καμιά
> καλή ιδέα ρίξ'τε την. Προσωπικά θα με βόλευε *νωρίς* το απόγευμα.
>
> Άντε και σε λίγο καιρό με τα μπλουζάκια στις παραλίες.
>
> :-)

Αν λοιπον το Σαββατο 3 Ιουλιου ειναι βολικο - ας φιξαρουμε την ωρα και την τοποθεσια.

--
Ηρακλής Κορωναίος <info at archlinux.gr>