[Archlinuxgr] FW: μπλουζάκια

George T ranger.linux at gmail.com
Sat May 22 17:24:25 EEST 2010

Καλησπέρα.
Η τιμή αν ισχύει είναι μια χαρά.
Όσον αφορά το logo και εγώ θα προτιμούσα το επίσημο logo και κάτι του στυλ
"arch linux Greek community". Δεν έχω πρόβλημα με το logo στο site αλλά θα
προτιμούσα αν είναι να βάλουμε κάτι custom να φαίνεται ότι είναι η Ελληνική
κοινότητα. Είχαμε φτιάξει ένα logo με το παλιό σήμα του Arch (την αψίδα) για
κάτι μπλουζάκια στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Θα κοιτάξω αν το βρω να το στείλω
και αν ας αρέσει να κάνουμε μετατροπή για το νέο σήμα (βέλος) ή ότι άλλη
μετατροπή χρειάζεται.

Επίσης, καλό είναι να δούμε πόσοι ενδιαφέρονται για να ξέρομε για πόσα
κομμάτια μιλάμε.