[Archlinuxgr] Archlinuxgr Digest, Vol 2, Issue 1

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Thu May 6 15:05:43 EEST 2010

  Με την σειρά μου να καλωσορίσω όσους βρίσκονται εδώ
και παρακολουθούν την συγκεκριμένη λίστα.

  Είμαι κι εγώ σύμφωνος με μία συνάντηση, στην οποία θα ανταλλάξουμε
απόψεις κι εμπειρίες γύρω από το archlinux. Σίγουρα θα έχουμε πολλά να
συζητήσουμε και φυσικά να γνωριστούμε από κοντά. Από ότι έχω διαβάσει οι
συνάδελφοι από το adslgr έχουν κάνει μία πολύ καλή δουλειά κι όπως
δείχνει γνωρίζουν τα πράγματα γύρω από το archlinux καλύτερα από εμάς/εμένα.

  Η 1η ευκαιρία μπορεί να είναι τις ημέρες που θα γίνεται το ellak
conf[0]: Παρασκευή 14 Μαΐου & Σάββατο 15 Μαΐου 2010.

  Δεν γνωρίζω εάν οι περισσότεροι φίλοι βρίσκονται εντός λεκανοπεδίου,
οπότε να ενημερώσω ότι υπάρχει η διάθεση για roadtrip εκεί που
βρίσκονται οι περισσότεροι ίσως στα μέσα Ιουνίου (για να υπάρχει αρκετός
χρόνος να το οργανώσουμε).

[0]: http://conf.ellak.gr/2010/

On 05/05/2010 12:00 μμ, archlinuxgr-request at hellug.gr wrote:
> Οτι ιδεα εχετε και οποια προταση θελετε να καταθεσετε - ας γινει θεμα
> συζητησης εδω. Πχ καλο θα ηταν να βρεθουμε μεσα στον Ιουνιο σε μερος και
> ημερομηνια που θα συναποφασισουμε για μια "βραδια" Arch (ισως οχι στο
> μεγαρο :-P αλλα σε καποιο κρασοζυθοφαγαδικο πχ)
>

> Καλη αρχη :-)

Evaggelos Balaskas   - http://ebalaskas.gr
Unix System Engineer - Informatics Engineer Technological Education