[Archlinuxgr-repo] ttf-win7-fonts

George T ranger.linux at gmail.com
Fri Mar 15 12:29:31 EET 2013

Σωστό αυτό για την άδεια αλλά έχουμε ήδη και το ttf-ms-fonts. Αν θέλουμε να
είμαστε σωστοί πρέπει να βγάλουμε και αυτό. Είναι από τα πρώτα πακέτα
πάντως και δεν είχαμε πρόβλημα ποτέ. Δεν νομίζω να ασχοληθεί κανείς με το
Ελληνικό repo.

Είναι στο χέρι μας λοιπόν αν θα πάμε με το γράμμα του νόμου ή όχι.

To  ext-vitualbox εγώ θα το ανέβασα κατα λάθος.