[Archlinuxgr-repo] qt rebuild

George T ranger.linux at gmail.com
Fri Mar 1 01:06:26 EET 2013

Είσαι σίγουρος; Από τη mailing list βλέπω ότι μπορείς να έχεις και τις δύο
εγκατεστημένες μόνο που τότε το qmake θα αντιστοιχεί σε χτίσιμο με Qt5,
γιαυτό μπαίνει το symlink qmake4 για να χτίζεις με την 4. Άρα αυτό που
πρέπει να αλλάξουμε είναι τα PKGBUILDs μας και αντί για qmake να βάλουμε
qmake4 γιατί αλλιώς παίζει να μην χτίζεται το πακέτο.

Δε ξέρω κατά πόσο επηρεάζει τα ήδη χτισμένα πακέτα. Από την στιγμή που
έχεις την Qt4 στο σύστημα σου το πακέτο δεν έχει λόγο να μην τρέξει.
Απ' ότι κατάλαβα δεν θα αντικατασταθεί η Qt4 από την Qt5. Το πακέτο qt4 θα
αντικαταστήσει το πακέτο qt, δηλαδή θα αλλάξει η ονομασία του για να γίνει
το σκέτο qt η Qt5.

Δεν βλέπω conflict