[Archlinuxgr-repo] repo cleanup etc

Konstantinos Kesopoulos gus.ke89 at gmail.com
Wed Feb 6 16:47:24 EET 2013

Καλησπέρα σε όλους, συγνώμη για την μη κινητικότητα μου αλλά το
τελευταίο διάστημα έχουν προκύψει πολλές δυσκολίες με την τπυχιακή που
έχει γυρίσει σε C# και MS-SQL και μόνο ένα μικρό κομμάτι της έμεινε σε
java και android. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν ήμουν κινητικός με
το repo μιας και δεν χρησιμοποιώ linux. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι
αν με τα windows 8 που έχω τώρα θα έχω θέμα με dual-boot και το grub2.
Έχουμε θέμα με το secure-boot; Αν καταφέρω και το κάνω dualboot το
μηχάνημα θα συνεισφέρω κι εγώ :)