[Archlinuxgr-repo] νέο μέλος

George T ranger.linux at gmail.com
Sat Nov 24 19:09:59 EET 2012

Καλησπέρα και από εμένα.
1ον, και εγώ τελευταία δεν ήμουν πολύ κινητικός για διάφορους λόγους αλλά
πλέον έχω νέα εγκατάσταση σε καινούργιο hardware και έχω αρχίσει να χτίζω
και πάλι.
2ον φυσικά και μπορεί να μπει κάποιος αν είναι γνώστης και θέλει να
συνεισφέρει.
3ον, επειδή το αφήσαμε, είστε για μία συνάντηση μέσα στη βδομάδα να δούμε
πάλι τα πράγματα; Νομίζω ότι τώρα δεν έχετε εξεταστικές κτλ άρα βολεύει.
Και αν είναι και από Αθήνα, ας έρθει και το καινούργιο μέλος.
Τι λέτε;