[Archlinuxgr-repo] Ξεκαθάρισμα repo και ξεκίνημα update

Axilleas Pi axilleas at archlinux.gr
Tue Mar 27 00:10:32 EEST 2012

On 03/26/2012 09:56 PM, George T wrote:
> Καλησπέρα και από εμένα. Και εγώ μέσα για μία συνάντηση, αν και ο
> χρόνος μου είναι λίγο περιορισμένος τελευταία. Αν τα κανονίσουμε κάτι
> θα κάνω όμως.
>
> Όσων αφορά τα πακέτα έβαλα στην λίστα του madagu αυτά που χτίζω ήδη.
> Μπορώ να αναλάβω και άλλα. Θα έλεγα πάντως να κάνουμε ένα ξεκαθάρισμα,
> κάποια δεν τα χρησιμοποιεί κανείς. Αν δε τα θέλουμε ούτε εμείς, ας τα
> αφαιρέσουμε. Τον amarok-git τον είχε βάλει ο madagu αλλά επειδή τον
> χτίζω ήδη έβαλα και εμένα και το βλέπουμε. Έχω και κάποια lib32 αλλά
> δε θυμάμαι αυτή τη στιγμή ποια είναι. Θα το τεστάρω και θα τα
> [...]
Εγώ όπως είπα δεν έχω 64αρι αυτή τη στιγμή και ούτε ξέρω πότε θα το
φτιάξω. Μπορώ προς το παρόν να αναλάβω κάποιο arch-independent πακέτο
όπως τα fonts. @ranger τα ttf-google webfonts τα έχτιζα εγώ παλιά, αν
θες μπορούμε να το έχουμε και οι 2 ούτως ή άλλως αλλάζει εκδόσεις πολύ
συχνά. Έχω σκοπό να ανεβάσω και κάτι python πακέτα που και αυτά θα μπούν
στο any.

Λοιπόν, προτείνω μέρα συνάντησης αυτή την Παρασκευή. Τι ώρες βολεύει τον
καθένα; Αν δε βολεύει η μέρα προτείνετε άλλες. Κάποιος έπρεπε να κάνει
την αρχή :p