[Archlinuxgr-repo] Gitorious access

madagu at gmail.com madagu at gmail.com
Tue Mar 20 00:31:14 EET 2012

Στο Gitorious είμαι madagu. Όποτε μπορέσει κάποιος ας μου δώσει πρόσβαση στο git repo...

On Sunday 18 of March 2012 23:17:55 Costas Smaragdakis wrote:

On 03/18/2012 11:12 PM, George T wrote:
Καλησπέρα και από μένα. Είμαι λίγο χαμένος τον τελευταίο καιρό γιατί είχα θέμα με το pc  και εγώ. Η κάρτα γραφικών έφαγε και τα ψωμιά της και είμαι σε διαδικασία αλλαγής.
Για να αναπληρώσουμε τον χαμένο χρόνο, μπορείτε μέσα στην εβδομάδα να κάνουμε κανένα  irc meeting ή και face2 face αν κάτσει;
Για το gitorious ισχύουν όσα γράφτηκαν. Στείλτε μας το username και θα σας βάλουμε.

2012/3/18 Axilleas Pi <markeleas at gmail.com>

On 03/17/2012 11:16 PM, Konstantinos Kesopoulos wrote:
> Ποια η διαδικασία για το gitorious; φτιάχνουμε ο καθένας δικό του
> λογαριασμό και μετά ζητάμε πρόσβαση σε συγκεκριμένα project;

Μόλις φτιάξει ο καθένας δικό του account στο gitorious, ας γράψει σε
αυτό το thread το username, να του δώσουμε πρόσβαση είτε εγώ ή ο ranger
στο git repo.

Costas Smaragdakis
MSc Applied Mathematician
e-mail : kesmarag at gmail.com