[Archlinuxgr-repo] Gitorious access

George T ranger.linux at gmail.com
Sun Mar 18 23:12:04 EET 2012

Καλησπέρα και από μένα. Είμαι λίγο χαμένος τον τελευταίο καιρό γιατί είχα
θέμα με το pc  και εγώ. Η κάρτα γραφικών έφαγε και τα ψωμιά της και είμαι
σε διαδικασία αλλαγής.
Για να αναπληρώσουμε τον χαμένο χρόνο, μπορείτε μέσα στην εβδομάδα να
κάνουμε κανένα  irc meeting ή και face2 face αν κάτσει;
Για το gitorious ισχύουν όσα γράφτηκαν. Στείλτε μας το username και θα σας
βάλουμε.